ghjennaghju. U 8 di u 2025 16:55
À u principiu di u 2020, a ghjente in Cina duveria avè un animatu Festival di Primavera, ma per via di l'invasione di u virus COVID-19, e strade animate originali sò diventate viote. À u principiu, tutti eranu nervosi, ma micca assai paura, perchè nimu avissi pensatu chì puderanu esse infettati da u virus. Tuttavia, a realità era assai crudele, i casi infettati da COVID-19 apparsu successivamente in parechji paesi, è u virus si sparse assai rapidamente. U numeru di casi infettati hè aumentatu drasticamente, purtendu à una seria mancanza di pruvisti medichi in parechji paesi. I pruvisti di ogni ghjornu cumpresi vestiti protettivi, maschere, disinfettanti, guanti, etc. eranu fora di stock, cusì a situazione era assai seria.
I fabbrichi in Cina anu capitu chì l'amici stranieri avianu ancu bisognu di u nostru aiutu, cusì e fabbriche in diverse industrii cunnessi anu ricurdatu immediatamente i travagliadori chì eranu andati in casa per u Festival di Primavera per vultà à u travagliu. I travagliadori anu travagliatu l'ora extra per pruduce e pruvisti di prutezzione di ogni ghjornu è li spedivanu in i paesi cunnessi per facilità a so situazione tensa di carenza di pruvisti.
A primavera hè passata, ma a situazione di pandemia era sempre dura in l'estiu. Un ghjornu, a nostra fabbrica hà ricivutu struzzioni da u guvernu superiore chì avemu bisognu di pruduce un gran numaru di grembiuli protettivi, cusì u nostru capu hà immediatamente cuntattatu a fabbrica di tissuti, compru novu equipaggiu, è hà pruvatu u so megliu per organizà i travagliadori per travaglià l'ora extra per pruduce grembiuli protettivi. Duranti stu periodu, avemu carricu un cuntinuu cù i nostri prudutti ogni dui ghjorni, pruducia durante u ghjornu è guardendu un ochju nantu à a carica di notte. Eramu in un calendariu strettu. Ghjornu dopu ghjornu, l'estate passò, a pandemia di COVID-19 hè stata efficacemente facilitata sottu u cuntrollu di i guverni in u mondu.
Ancu se a pandemia di COVID-19 ùn hè ancu finita, simu determinati à luttà inseme. Unemu contr'à u virus COVID-19 è aiutemu tutti à guariscenze !
I prudutti cunnessi
Notizie Related